Miercuri dimineața. Știri. Cafea.

Președinte. Dezvăluiri. Schimbarea legii.

Instituții, aprobări, interviu la radio.

Cărți. Politica. Mai multe cărți. Articole. Securitate.

Ultimul discurs al lui Barack Obama ca președinte.

Marea Britanie.

Insulte.

Revolta.

Piața Universității.

Protest? Ce protest?

Drept. Drept și justiție.

Încălcări. Minciuni. Iar minciuni. Minciuni iara. Minciuni punct ro.

Atac. Schimbări de tactica.

Franța. Alegeri.

Nu știm. Hai sa luptam. Cu ce? Alta cafea.
M-a privit înapoi reflexia din ecranul laptopului. “Am albit in 10 minute de când citesc știrile”. Mama rade la declarația mea. Eu nu rad.

Cu cât ma informam mai mult, cu cât mi se puneau cap la cap toate informațiile pe care le-am adunat in câteva luni de citit cărți și de documentare zilnică, am realizat ca e de cacat. Foarte de cacat. Și dacă nu e de cacat, e complicat. E complex.

Și întrebarea fireasca a fost “cum pot sa ajut?”  Ma macină de câteva zile întrebarea asta, și partea prosta e ca răspunsul sta foarte bine ascuns cum sta și mizeria înfiorătoare de sub afirmații publice.

Leave a Reply

