14 ian

“M-a sunat sa ieșim și in inima mea știam ca e ceva ce trebuie sa fac. Simteam sincer ca trebuie sa ies. Așa ca am ieșit. Am băut, am vorbit cu necunoscuți, am ascultat, am ras, am fumat vreo 5 țigări, am dat mesaj unei persoane care mi-a fost importantă și de care îmi era dor, am mai fumat 2 țigări, l-am sunat pe el, am fost hype. De când am ieșit din casa, nu am stat locului. Am plecat brusc, am țipat la taximetriști, am fugit, am vorbit, am ajuns la el și i-am spus aproape tot ce aveam pe suflet. Am mai fumat 3 țigări. M-a așteptat pana la 4 dimineața și ne-am contrazis pe trecut, nu am tăcut o secunda. La 5 jumate, m-a luat de mâna și m-a dus in pat, m-a luat in brațe si am vorbit pana la 6. Ador conversațiile cu el, îmbrățișați in pat, vorbind despre viata. Ma simt cea mai calma persoana din univers in acele momente. 

Aveam nevoie sa fac toate lucrurile astea. Și știi de ce? Ca sa văd ce îmi lipsește și ce ar trebui sa continui. 

De câteva luni bune, de când cu depresia și problemele mele, nu am mai ieșit, băut, fumat, nu am fost hype, am fost extrem de pasiva, mai ales in ceea ce privește distracția. Intr-un fel, cred ca am asociat mult timp, după ce am trecut printr-o despărțire, distracția cu fostul. Asa ca am pus stop party-urilor. Am fost atât de anxioasa in legătura cu orice, încât m-am baricadat. Și in casa și in sine. 

De la Anul Nou, am început sa ma refac psihic, prioritățile mele sunt in procent de 90% definite; ma schimb in bine, in extraordinar de bine. 

Dar totuși, voiam sa mai fac încă o data ce făceam înainte, tot haosul meu preferat, pe care l-am ascuns bine, sa văd ce se întâmpla. 

Și știu acum. Da, ma simt foarte bine când sunt hype și vorbesc cu oameni noi. Da, ma simt foarte bine când ma opresc la 2 Shot-uri și câteva beri (încă nu îmi vine sa cred cum in trecut puteam sa beau cantități mult mai mari de alcool, aproape zilnic). Nu, nu e bine sa nu bei apa in timp ce bei. Da, e foarte bine sa fii extrovertit, și asta încerc sa realizez, sa fiu mereu așa. Da, oamenii sunt imprevizibili și trebuie sa te stii pe tine bine, nu pe ei. Nu, nu e ceva bun sa fumezi. Da, uneori e bine sa te lași dus de val, repet, uneori, pentru ca altfel te frigi. Concluzia e ca încă ma simt bine in haosul meu, doar trebuie sa îl mânuiesc bine. Da, e o antiteza sa mânuiești haosul, și totuși știu ca asta trebuie sa fac. 

De câte ori ma văd cu el, îmi spune cât de mândru e de mine, de persoana care am devenit, și prima oară nu înțelegeam. Simteam in adâncul meu ca m-am schimbat (e inevitabil, mai ales după o perioada grea), dar nu m-am gândit pe bune la asta. Acum înțeleg. M-am schimbat enorm, și acum știu cum sa îmi trăiesc viata. Adică fix așa cum vreau eu.”

Leave a Reply

