Simt cum mi-am pierdut prietenii si dragostea intr-o secunda. Uneori am impresia ca totul e ok, ca ii am, ca sunt acolo, si dupa aflu chestii si imi pun intrebari.

Adevarul e ca totul a fost ok si putea sa fie si mai ok, daca nu eram atat de ranita si confuza. Am avut un Revelion mega dragut cu persoana pe care o iubesc, ne-am vazut cu prietenii la el acasa in urmatoarele zile, plus am stat vreo 3 nopti si parca eram din nou “noi”. Am fost la film si am ras o groaza, ne-am luat pizza si el a incercat sa o gateasca. Plus am prins primul viscol la el, si am prins cea mai frumoasa ninsoare impreuna. Am facut misto unul de altul incontinuu, am vorbit o groaza, muuuult sex si pur si simplu liniste. Desi ne-am si “certat”, am avut o saptamana mega buna.

In plus, am dat de prietena mea cea mai buna, crezand  de o vreme ca e moarta pe undeva.

Sunt fericita si pentru ca, de la Craciun, e pentru prima data cand familia e atat de unita.

 

Cred ca am fost atat de “rationala” ca sa nu mai fiu ranita, incat am uitat ca viata chiar e buna cu mine. Doar trebuie sa las garda un pic mai jos si sa nu vad orice ca pe o drama sau greseala.

 

Leave a Reply

