Tu ce iubești?

Am citit zeci de cărți, m-am uitat la sute de filme, am întrebat o groaza de necunoscuți, practic am căutat peste tot o definiție a dragostei. Nu ca as vrea sa o teoretizez, sa o transform intr-o ecuație, doar îmi doresc sa ii aflu secretul. 

Sunt fascinata de fiecare răspuns, de fiecare viziune asupra iubirii. Unii mi-au povestit despre mama lor, despre pictura, alții despre “curva aia pe care am iubit-o in draci”, despre “serile caterinca cu prietenii”, despre cuvinte și despre husky-ul de acasă. Fiecare iubea diferit, fiecare iubea altceva. 

Eu iubesc doi ochi albaștrii, iubesc marea, iubesc vara la orice ora, iubesc sa pictez fără sens, iubesc filmele romantice clișeice, iubesc vinul roșu, iubesc conversațiile de suflet și conversațiile inteligente, iubesc primele guri de cafea dimineața, iubesc sa fumez noaptea pe geam când e cerul senin plin de stele, iubesc sa fiu blonda, iubesc senzualitatea, flirtul seducător și ciocolata cu alune, iubesc mirosul de cocos și florile de bujor, iubesc 3 poezii pe care le păstrez in telefon, iubesc plicul cu amintiri așezat in biblioteca, iubesc numele Vlad (și anumite persoane cu acest nume), iubesc calitatea in orice (genți, relații, băutura, educație), iubesc sa citesc ore întregi, iubesc sa visez chiar și coșmaruri, iubesc sexul bun, iubesc pizza Capriciosa, iubesc umorul și iubesc faptul ca nu duc deloc lipsa de el, iubesc schițele făcute de mine, iubesc spontanul și curajul, iubesc multe și o sa continui sa iubesc și mai multe. 

Tu ce iubești?

Leave a Reply

