Bad desicions, good person

Am citit multe articole si am vazut multe video-uri legate de inselat. Ce sa faci cand inseli si vrei ca persoana respectiva sa te ierte. Sfaturi pe care le stiai de dinainte.

Apoi vedeam comentariile oamenilor si majoritatea scriau cum nu ai cum sa repari o tarfa, ca ai dat un fail maxim si ar trebui sa pleci, ca esti o persoana oribila, ca sa sintetizez.

 

A fost pentru prima prima oara cand am inselat pe bune. A fost pentru prima oara cand am iubit doua persoane simultan. Sau cel putin asta credeam. Pentru ca undeva scria ca nu ai cum sa inseli o persoana pe care o iubesti. Si sunt de acord cu asta. Pentru ca eu sunt (sau eram) cea mai loiala iubita. Nici macar nu raspundeam la mesajele de pe fb. Si asta se intampla pentru ca 1. Aveam principii, 2. Iubeam si 3.Nu fusesem inselata inca.

 

Mai scria in articol ca trebuie sa te gandesti serios de ce ai facut ce ai facut, sa gasesti cauza. Si dupa atata plans si gandit, pot sa spun ca a fost razbunare. Si nu pe persoana cu care eram. Si pe persoana cu care am inselat.

 

Fusesem impreuna vreo 2 luni de zile, si omul asta m-a rupt in bucati. A fost oribil, se comporta atat de oribil fara sa realizeze. Si am avut multe experiente cu iubiti nepotriviti. Si totusi lui ii spuneam ca ma pierde, ca ma raneste, ca nu imi acorda suficienta atentie, ca ii pasa mai mult (prea mult) de o prietena. Si el nu asculta. Sau asculta si se vedea ca nu ii pasa. Era pe fata totul. Eram o optiune futabila.

 

Dupa ce ne-am despartit, am fost cu cel mai extraordinar tip, versiunea mea masculina, cu care am o conexiune de nedescris. Haos bun. Intre timp, celalalt ma voia inapoi. Si toata durerea mea, toate noptile in care am plans neincetat s-au acumulat atat de rau incat m-am jucat cu el. Cu sentimentele lui. Fara sa fie intentionat. Chiar credeam ca il iubesc. Dar nu. Ma facuse sa fiu atat de rea, sa nu mai cred in nimic bun.

 

Problema e ca am stricat relatia pe care o voiam de cand m-am nascut. Mi se rup bucati din mine incontinuu. Este o durere pe care nu am mai experimentat-o pana acum (si am un bagaj consistent de intamplari si inimi sfasiate). Doar sper sa merite. Doar sper ca, daca merita, sa ajungem sa fim iar noi doi, dar noi doi in haos bun, nu rau.

 

Stiu ca e ipocrit sa spun ca sufar enorm, pentru ca e greseala mea. Si totusi sufar enorm. Enorm. Nu am cuvinte.

 

Am fost o persoana oribila. Am facut greseli de care nu credeam ca sunt in stare. Nu am fost eu insami. Am fost rea fara intentie (asta e si mai fucked up). Am omorat sentimente. Am rupt legaturi. Si totusi NU sunt asa. Nu sunt curva. Nu sunt indecisa. Nu sunt rea. Am fost. Dar nu sunt. Si chiar sper sa se vada adevarata mea fata, pentru ca nu e una oribila, ci una de haos bun, de inima calda, de respect.

Nu stiu cat o sa dureze. Dar am trecut prin multe mizerii, pot sa trec si prin asta.

Si desi suna cliseic, chiar inveti enorm din greseli.

 

 

2 thoughts on “Bad desicions, good person

  1. Imi pare rau ca a trebuit sa treci prin asta…
    Si chiar pot sa inteleg ca ai facut o greseala…faptul ca trebuie sa traiesti cu ea e cel mai crud…
    Stii…uneori oamenii din ne fac sa fim intr.un fel…fel in care noi nu suntem in esenta. E vina lor…
    Sunt sigura ca o sa treci peste asta…si o sa te ridici fiind tu insati..asa cum esti defapt…in plus mult mai puternica.
    Stay strong honey…

    Kitty

    Like

Leave a Reply

