10:50, 3.09

“Aveam nevoie de spatiu, aveam nevoie sa nu mai simt. Sa ies. Sa fumez o tigara, doua, trei. Sa citesc in voie fara sa fiu singura, inconjurata de 4 pereti sau mai rau, sa simt prezenta alor mei.

Nu mai pot sa stau cu oameni care stau.

God, ce dor imi era de mirosul tigari intr-o dimineata racoroasa de inceput de toamna.

Cum stau aici asezata pe o banca in fata unor blocuri, imi aduce aminte de zilele inainte de meditatiile la istorie cand o asteptam pe D. Cum imi repetam lectia repede, aiurea, fara sa ma ajute neaparat cu ceva. Cum presiunea bacului punea stapanire pe fiecare nerv din corp. Dar era ok pentru ca toata lumea trecea prin asta si intr-un fel ne unea stresul, chiar daca debia ne cunosteam cu unii.

Acum ma asteapta primul an de facultate, o facultate in care nu cunosc pe absolut nimeni. Si intr-un fel chestia asta ma sperie, intr-un fel ma incanta. To start from scratch.

Desi anxitetatea mea zbiera ca mai vrea un an in care cunoaste pe majoritatea, sufletul meu imi aduce aminte si cate cacaturi s-au intamplat. De cate ori nu ma gandeam “debia astept sa plec de aici” “debia astept sa cunosc oameni noi, oameni care nu imi stiu trecutul si care nu ma judeca in functie de el”.

Si cate s-au schimbat. Cat de diferita sunt. Mi s-a mai intamplat asta anul trecut pe vremea asta. Dar am fost naiva si redevenisem Ana aia careia ii pasa sau nu ii pasa si nu isi putea gestiona corect treaba asta. Nu ca acum as stii, dar macar imi iau ragaz sa gandesc lucrurile la rece, pe feeling si in between.

A doua tigara (presimt ca postul asta e prea lung).

A treia tigara.

Am decis. Imi iau cheile de la masina si daca nu o sa conduc macar o sa stau in ea. I need to clear my fucking head out.”

Leave a Reply

