“Dansam prin camera. Puneam doar melodii happy special ca sa nu plang. Dar la un moment dat am uitat si playistul a pus automat una trista. Si in timp ce imi imaginam ca sunt puternica si gata sa trec peste, m-am vazut in genunchi langa pat cu siroaie de lacrimi pe obraz. Nu mai vedeam nimic.Nu mai vedeam decat durere. Tot ce gandeam era “De ce? De ce sa imi spuna atatea chestii? De ce sa ma faca sa simt atatea?”

 

Au trecut 10 minute. Sunt in pat si scriu asta. Sunt ok. Asta e faza. Sunt ok,dar nu sunt ok. Din 10 in 10 minute, ma bufneste plansul. Simt cum inima imi ia foc.

 

Pe de o parte, stiu ca merit mai mult. Stiu ca nu meritam ASTA. Stiu ca merit exact ce imi doresc. Exact ce imi tot zic ca e iubirea. Am refuzat buze pentru el. Am refuzat oameni care erau acolo pentru mine spre deosebire de el. Ei imi puneau intrebari. Ei imi acordau atentie. Poate avea dreptate in Vama, poate chiar cautam atentie pentru ca el ma ranea. Dar de ce ma ranea, in primul rand? Cum spuneam, pe de o parte poate ma simt impacata (cred ca exista un termen mai bun de atat) pentru ca stiu ca macar s-a terminat cu TOATA minciuna. Toata relatia asta.

 

Pe de alta parte, nici nu stiu ce a fost relatia asta. Imi vine sa urlu de nervi si suparare, pentru ca SIMTEAM ca nu trebuie sa ma implic. SIMTEAM ca e prea bine sa fie adevarat.O SIMTEAM FOR FUCK SAKE. Dar am crezut in vorbele lui, am crezut in toti prietenii lui care ma incurajau sa incerc macar. PROASTA.

 

Am pe masuta de cafea 5-6 pagini cu motive pentru care te iubesc. Asta ar fi trebuit sa fie cadoul de ziua ta. Ma gandeam sa ti-l trimit, dar de ce ti-ar pasa. Nu stiu daca sa il arunc. Pentru ca in ele am pus efort. Mi-am pus inima.

 

Cineva ar trebui sa ma invete sa nu dau inima oricui, MAI ALES daca sunt doi ochi albastri si cuvinte soptite frumos in urechea mea.

Chiar am crezut ca ma iubesti. Chiar am fost singura care a simtit iubirea? Atractia? Chiar sunt singura care nu uita tinutul de mana? Sexul atat de bun? Glumele? Cum mereu ne uitam unul la altul cand cineva se credea smecher? Cum aveam cele mai tari zile la tine acasa? Cum ne uitam la NLP? Cum imi povesteai de Joker? Cum te dadeai mare si dupa eu am ajuns sa domin patul? Cum imi spuneai ca o sa ne imbogatim amandoi? Cum TU faceai planuri de viitor cu mine?

Poate asta a fost si planul tau cu mine de la inceput. Sa cred toate astea.

Si mai imi dau seama de o chestie. Mereu TU imi spuneai si eu ascultam. Pe tine nu te interesa ce aveam eu de spus. Numai eu voiam sa aflu chestii despre tine. Numai eu ma uitam cu drag la tine cand iti puneai capul in poala mea.

 

Toti spuneau ca vrei o relatie lunga si cand am fost la Nenea Iancu mi-ai spus ca eu sunt aceea.

 

Este prima oara cand ma doare in halul asta.

Este pentru prima oara cand ma simt fraierita.

Si am mai fost o data si de atunci mi-am promis ca nu o sa se mai intample. Dar ti-ai jucat bine cartile. Poate pana la urma, te pricepi la Poker.”

Leave a Reply

