12 mai

In ultimele saptamani, mi-a fost dor, am realizat, am dorit, am facut pe plac, am urlat, am plans, am ras.

E atat de dificil sa vezi partea buna a lucrurilor intr-o lume care se cere perfecta, dar este destramata.

Aproape am dat foc apartamentului din cauza gatitului, am picat traseul o data, mi-a picat traseul fix intr-un examen important, am zgariat masina dint-o prostie, am stricat telefonul imediat dupa ce l-am reparat. Si totusi fiecare lucru pe care l-am mentionat mai sus, deoarece dupa un mini atac de panica de 1 min, am continuat sa am incredere. Si am luat a doua oara traseul, nu mai conteaza examenul, s-a rezolvat cu masina doar printr-o conversatie, iar in doua ore, am fost ajutata sa fie ok telefonul.

Suna lucruri comune, dar acum catva timp, daca faceam un mini accident cu masina, as fi plans secole, as fi inceput sa ma pun din nou la pamant.

Ceea ce vreau sa spun e ca bucura-te ca ai de ce sa te plangi, pentru ca inseamna ca traiesti viata. Razi de tine. Razi de situatie. And move on.

 

It really gets better even when is going worst.

Leave a Reply

